Обладнання для позашляховиків.(098) 170-80-80
Найбільший асортимент.(056) 736-29-01
Робимо OFF-ROAD доступніше.Пн-Пт: 9:00-18:00
Немає товарів
Переглянуті товари
Ціна вказана за 1 метр
MR-TK236
Dyneema (Нидерланды)
Гарантована наявність!
Новий товар
Ціна вказана за 1 метр
Вага (1 метр) | 32 грама |
Діаметр | 6 мм |
Розривне навантаження (заявлена виробником) | 2600 кг |
Розривне навантаження (перевірена нашим магазином) | 2560 кг |
Країна виробництва волокон | Нідерланди |
Тип волокон | Dyneema SK-78 |
Колір | сірий |
Даний трос виготовлений з оригінального синтетичного волокна Dyneema SK-78 (Нідерланди) спеціально для використання з лебідками і натяжними машинами. Трос і меет у і унікальне покриття - багатокомпонентний поліуретан, який перешкоджає утворенню водяної плівки на поверхні і підвищує стійкість троса до стирання.
Зверніть увагу, що всі використовувані троса на лебідках є синтетичними, а не кевларовими (як їх звикли називати), докладніше в чому різниця можна почитати в детальної статті: Трос для лебідки: кевлар або синтетика?
Синтетичний трос виготовляється з оригінального синтетичного троса Dyneema SK-78 і поставляється на наш склад в бухтах. Це означає, що ми можемо відрізати Вам шматок будь-якої довжини від 1 до 250 метрів.
Трос Dyneema SK-78 у нас темного сірого кольору, що є найпопулярнішим. Але хочеться звернути Вашу увагу на те, що колір троса не має ніякої експлуатаційної різниці. Колір троса - це все лише кольорова просочення (трос без просочення має білий або світло сірий колір).
Незважаючи на якісне волокно і перевіреного виробника ми вибірково тестуємо трос з кожної партії на відповідність заявленим розривних навантажень. У кладці "Характеристики" даного товару Ви можете побачити розривні параметри, заявлені виробником і отримані в результаті наших власних випробувань на сертифікованому обладнанні. Протокол випробувань можна запросити у менеджера при покупці.
За Вашим бажанням трос може бути заплетена (дана послуга є безкоштовною) і укомплектований фурнітурою (гак, коуш і т.д.).
Особливості:
- Велика питома міцність. У 10 разів міцніше сталевого троса при одиниці ваги - це означає, що синтетичний трос має велику міцність, ніж сталевий трос того ж діаметру, але в 7-10 разів легше за вагою.
- Безпечний. При перевищенні порога своєї міцності не стріляє, а досить м'яко роз'їжджається
- Низька еластичність. 2% розтягування при 80% від розривного навантаження
- Має позитивну плавучість
- Зносостійкий. Стійкий до стирання.
- Має спеціальне захисне покриття
- Стійкий до ультрафіолетового випромінювання
- Водонепроникний. Телефон не дзвонить гниття
- Стійкий до кислот і лугів
- Легкий
У чому різниця і, що краще, сталевий або синтетичний трос Ви можете прочитати в статті: Стаття
Як правильно вибрати діаметр синтетичного троса?
На відміну від динамічної стропи, синтетичний трос можна брати "з запасом" - це зменшить кількість "мотузки" на барабані, а також збільшить запас міцності і термін експлуатації троса. Мінімальна розривна навантаження повинна бути в 3 рази більше спорядженої маси Вашого транспортного засобу. Наприклад, Ваш автомобіль важить 2500 кг, відповідно синтетичний трос потрібно з розривним навантаженням мінімум 7500 кг, що більше за все відповідає тросу 10 мм (розривна навантаження 8800 кг).
Нет связанных статей в блоге