5.0
( На 5 )

Категорії

Переглянуті товари

Знижки

Світлодіодний оптика ARB LED Intensity Збільшити для перегляду

Світлодіодний фара ARB LED Intensity (Розсіяний світло)

AR32F


ARB (Австралия)


Новий товар

36 000грн

Додати до списку обраних товарів


Інформація

Особливості:

- Корпус з алюмінію A360, відлитого під великим тиском.
- Небитке скло з полікарбонату.
- Захисна кришка з полікарбонату, стійка до дії УФ.
- Кріплення з нержавіючої сталі з різними варіантами установки.
- Порошкове покриття корпусу.
- Сапун з мембраною Goretex.
- Ступінь захисту IP68.
- Водонепроникні коннектори Deutsch DT-06.
- Захист від вібрації по армійському стандарту MIL810-STDG.
- Відповідає директиві RoHS (вміст шкідливих речовин).
- Вхідна напруга 10-36 В, постійний струм.
- Потужність 90 Ватт.
- Струм 6,25 A @ 14,4 В.
- 32 світлодіода в одній фарі.
- Світловий потік 8200 люменів.
- Колірна температура: 6500 К
- Люкс @ 10 метрів - 2250 (спрямована фара), 770 (розсіяна).
- Кут освітлення розсіяною фари: 20 °.
- Кут освітлення спрямованої фари: 10 °.
- Захист від перепадів напруги.
- Термін служби світлодіодів: 50,000+ годин.
- Нульове випромінювання в УФ-спектрі.
- Діапазон робочих температур: від -40 ° C до + 63 ° C
- Захист від радіочастотних та електромагнітних завад.
- Вбудована система контролю температури.
- Повна маса: 3,1 кг.

Дизайн і розробка:


У 2009 році інженери компанії ARB почали розробку абсолютно нової додаткової оптики ARB, яка використовує сучасні світлодіодні (LED) технології.

На відміну від набирали популярність світлодіодних панелей, компанії ARB були потрібні фари, сумісні з поточної лінійкою навісного захисного обладнання і обладнані традиційними точками кріплення. Також, ці фари повинні бути легальними у всьому світі, чим не можуть похвалитися світлові панелі, заборонені в багатьох країнах.

Багато клієнтів компанії ARB воліють комбінацію спрямованого і розсіяного світлового пучка, що обумовлено різноманітними умовами водіння, з якими стикаються водії позашляховиків. Більшість світлодіодних панелей на ринку вважаються непоганою підмогою для повільної їзди по бездоріжжю, де дальність світлового пучка не має критичного значення. Для того, щоб конкурувати з кращими зразками галогенових і ксенонових фар, продукт від ARB повинен був давати не тільки широкий заповнює пучок, характерний для світлових панелей, а й володіти потужним спрямованим світлом, здатним висвітлювати дорогу на великі відстані.

Невід'ємною частиною нового дизайну також була необхідність створити надійну і міцну фару, здатну витримати суворі умови бездоріжжя - постійну вібрацію, удари тварин і занурення в воду. Також важливим фактором є ремонтопридатність фари.

На стадії розробки інженери зіткнулися з проблемою постійного розвитку світлодіодної технології, що означало багаторазові зміни дизайну фари і електронної начинки. У розробку і виробництво нового продукту вкладаються десятки тисяч, а це означає, що дизайн фари повинен володіти певним «запасом на майбутнє», щоб подальший розвиток технологій не приводило до повного переобладнання виробництва.

Остаточний варіант нової фари включає в себе легкий корпус з литого алюмінію, який виконує функції радіатора охолодження і знімну друковану плату, на якій змонтовані SMD світлодіоди.
Гібридна оптика (відбивач і лінзи) закріплені в спеціальному утримувачі і утримуються на місці полікарбонатною склом. Таким чином, будь-який подальший розвиток світлодіодної технології потребують внести зміни тільки в електроніку нової фари.

Незважаючи на те, що світлодіоди SMD (змонтовані на поверхні плати) мають дуже низьку робочою температурою, в порівнянні з традиційними корпусними світлодіодами, друкована плата і супутні компоненти нагріваються досить відчутно і вимагають установки потужних радіаторів і охолоджуючих ребер зі збільшеною поверхнею, що дозволяє ефективно відводити тепло. Таким чином, корпус фари повинен бути проведений з алюмінію, проте, завдяки круглій формі фари, перевага була віддана алюмінію, відлитого під тиском, а не ектрузіонним сплавів, які використовуються в світлових панелях.

З урахуванням того, що нова фара важить близько 3 кг, система кріплення була виготовлена з нержавіючої сталі 304 марки, що дозволяє витримати найсуворіші навантаження. Нержавіюча сталь забезпечує більшу міцність, в порівнянні з іншими рішеннями. Щоб перевірити вібраційну стійкість, прототипи нової фари пройшли тест по армійським стандартам на спеціальному вібростенді в Мельбурні. Фари і передня захист ARB, на якій вони були закріплені, з успіхом пройшли цей суворий тест.

В ході подальшого тесту нові фари були перевірені на водонепроникність і отримали найвищий клас захисту IP68. Класифікація по IP це міжнародний стандарт Ingress Protection Rating, який описує ступінь захищеність електричних приладів. Перша цифра означає ступінь захищеності від попадання твердих частинок (пилу) і в нашому випадку цифра «6» означає найвищий клас захисту: пристрій повністю пилонепроникне, потрапляння пилу виключено. Друга цифра «8» означає клас захисту від попадання води і теж є найвищою в даній класифікації: занурення на глибину більше 1 метра, обладнання придатне до тривалого використання в воді, відповідно до умов, зазначених виробником.

Для додання фарі ще більшої стійкості до суворих умов зовнішня частина корпусу пофарбована текстурированной порошковою фарбою, яка відповідає стандарту ISO7253 і витримує тест з використанням солоного спрею протягом 3000 годин. Кільце, яке утримує скло фари, пофарбовано червоною двухкомпонентной автомобільною фарбою, стійкою до впливу ультрафіолету. Все це, разом з кріпленням з нержавіючої сталі, робить нові фари ARB надзвичайно стійкими до корозії.

Продуктивність нових фар можна коротко описати словом «інтенсивна», звідки вони і отримали свою назву «ARB Intensity». Колірна температура світлодіодів максимально наближена до денного освітлення (6500K), а 32 світлодіода кожної фари дають настільки потужний і широкий світловий потік, що навіть на версіях з спрямованим пучком, фара освітлює все, що знаходиться в передньому поле зору водія. Вам більше не доведеться з напругою вдивлятися за край світлового пучка, що значно знизить втому за кермом.

охолодження:

Корпус з відлитого під тиском алюмінію виступає в якості радіатора і відводить тепло від електроніки і світлодіодів, тим самим збільшуючи ефективність фари і продовжуючи термін служби світлодіодів. Ребра охолодження на задній частині корпусу збільшують ефективну поверхню охолодження на цілих 200%.


Безпека:

Кожна фара оснащена регулювальним гвинтом з оригінальним шлицом TORX® для підвищення безпеки.

Основний кріпильний болт 12 x 1.75 оснащений традиційною захисної гайкою і шлицом під шестигранник.


електроніка:

Серцем фари є її електроніка. Світлодіоди SMD від компанії Osram володіють підвищеною ефективністю і яскравістю. Світлодіоди змонтовані на поверхні друкованої плати, яка сидить глибоко в корпусі, тим самим забезпечуючи надійний захист електроніки. Завдяки прямому кріпленню плати до корпусу фари підвищується ефективність тепло відводу.


Оптика:

Патентований дизайн оптичних елементів поєднує в собі рефлектор і лінзу для формування пучка світла від світлодіода. Ефективність (ККД) даного рішення складає 93%.

Оптичні елементи є єдиним компонентом, різним у моделей для спрямованого і розсіяного світла. Кут складає 20 ° у моделей з розсіяним пуком і 10 ° у спрямованих моделей.


Підвищена герметичність:

Унікальний сальник з литої гуми розташований між полікарбонатною склом і алюмінієвим корпусом фари. Він створює надійний захист від попадання пилу і води і дозволив фарі отримати найвищий клас захисту IP68 - абсолютна пилезахищеність і можливість занурення в воду на глибину понад 3 метрів.

Для того, щоб нагріте повітря міг вільно розширюватися в корпусі фари і для компенсації всмоктування повітря при різкому охолодженні (при зануренні у воду), фара оснащена фірмовою мембраною Gore®, яка дозволяє їй «дихати» без попадання води.


Прозоре скло:

Скло вироблено з литого полікарбонату товщиною 3,5 мм і має спеціальне покриття для захисту від подряпин і ударів. Скло володіє 100% оптичної прозорістю і не впливає на ефективність світлодіодів.

На зовнішньому ободі скла розташована напис - «Обережно: потужне джерело світла. Не дивитися прямо в фару під час роботи ».


Кріплення захисної кришки:

Унікальний дизайн корпусу дозволяє кріпити захисну кришку і перешкоджає її провороту. Для зняття кришки просто покладіть пальці на кріпильні «вуха» кришки і розведіть їх назовні, одночасно виштовхуючи саму кришку вперед.

 

Оценка:  
 
 -  
Комментарии излишни! Включаешь - вокруг день на километр вперед. Сначала поставил на Hilux, теперь и каждодневную 200ку.

Аксесуари

20 інших товарів в цій категорії:

Связанные статьи в блоге

Нет связанных статей в блоге

Рейтинги и комментарии от наших клиентов

Результат:  
 
 -  
Комментарии излишни! Включаешь - вокруг день на километр вперед. Сначала поставил на Hilux, теперь и каждодневную 200ку.